?

Log in

Michelle. [entries|friends|calendar]
Michelle

[ website | I tell lies. ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[16 Dec 2003|10:07pm]
[ mood | amused ]

Well.. for those of you who haven't seen my Maxim cover shoot, I am going to provide it for you. Just because.. I can.



Two more behind the cuuuut taaaag.

Read more...Collapse )

Well.. that was fun.

Woo.

Oh I forgot to update sort of.

HI.

There.

Comments: I am h6ppy Now

[06 Dec 2003|08:28pm]
[ mood | amused ]

Oh I have a new layout sort of which I'm not sure if I like or not..

In other news, I was nominated for a Grammy for best female rock performer. Hi Avril, I think you should have it.

That is all. I am too bored to update.

Comments: I am h2ppy Now

WHOA. [03 Dec 2003|08:12pm]
[ mood | cheerful ]

OHMYGOD

I'm not dead.

Comments: I am h11ppy Now

WOO! [21 Oct 2003|06:31pm]
[ mood | awake ]

*moves Pierre's friends page*


Wasn't that EXCITING?!?!

Comments: I am h17ppy Now

|le sigh| [16 Oct 2003|10:22pm]
[ mood | awake ]

I wish I were more active and updatey-ish again. But I'm so damn lazy and so damn busy and so damn hot that it's hard sometimes.

Oh, what? Hi.

But seriously, I miss talking to the three people that ever talked to me! I need to come online and chat it up more often...

And on all those friends lists things, EVERYONE LOVES ME! HOW EXCITING!

Let's make babies mmkay?

Comments: Now

Well well.. [14 Oct 2003|03:16pm]
[ mood | anxious ]

I just got done watching Bowling For COlumbine.



...I'm moving to Canada.

Comments: I am h2ppy Now

[12 Oct 2003|07:59pm]
[ mood | accomplished ]

I was just looking at my layout and I was like wow.. I AM hot.

Comments: I am h3ppy Now

[10 Oct 2003|05:31pm]
[ mood | bitchy ]

I died for like, 10 years! And no one noticed! I am genuinely hurt, people. Genuinely hurt.

Not really but you BETTER LEAVE A SWEETASS COMMENT OR I'LL EAT YOUR BABIES.

Erm..I mean.. huh?

Comments: I am h15ppy Now

umm.. [02 Oct 2003|08:27pm]
[ mood | bored ]

Yepyep, here's an update! But what the crap do I have to update about?

Hmmm... Well, nothing. So I'll just BS my way completely this. Yes.

Christmas is only 83 days away. I <3 Christmas. Almost to the point of illness. Obsession. But oh well. This is my problem.

...

|sigh|

I need to see some action.


Who wants to make out?

Comments: I am h3ppy Now

A sample of some of our wonderful NQC personalities: [01 Oct 2003|07:29pm]
[ mood | amused ]

yep Michelle yep: QUICK! Say something clever and witty!
grbbabootynpinch: *tilts head in confusion*

yep Michelle yep: QUICK! Say something clever and witty!
RGosling 1280: no.

yep Michelle yep: QUICK! Say something clever and witty!
imm0rtal amy: SOMETHING CLEVER AND WITTY!

yep Michelle yep: Say something clever and witty!!!
InnosentJenny: But I already did! I said TACO!

yep Michelle yep: QUICK! Say something clever and witty!
bang stevo: GRANDMA GOT RAN ovER BY A REINDEER

yep Michelle yep: QUICK! Say something clever and witty!!
Dunstgirl01: me? whitty? yeah f*ck! thats not possible! i'll just mention sarcasm and that will have to do. like it? good. otherwise f*ck you *laughs*


Winner: Amy.

Comments: I am h5ppy Now

Mmmm... [28 Sep 2003|08:39pm]
[ mood | calm ]

Gravedigger... when you dig my grave, could you make it shallow; so that I can feel the rain?

This song is so tasty.. I wanna have its babies. I want to make babies with this whole CD, actually.

And for the record, I am never using this gel deodorant crap again. I can feel it squishing around in my armpits and it's quite unnerving.

|dances around a bit|

Hmm.. okay. Hey everyone! Pierre's here! Yay. I look forward to getting to know this gentleman. He seems quite interesting, somehow. Maybe he'll sHaKe tHiNgS uP a LiTtLe!

Wow.. it's hard to type like that.

Okayokay, real updating time. What's been going on with Michelle, you ask? Ooh, nothing. Yes, that's right. This has been the best week of my life. I've sat around my apartment all week doing absolutely nothing but sleep, eat, and watch cartoons. I love life, yes indeed.



88 DAYS 'TIL CHRISTMAS!!!

Comments: I am h3ppy Now

This is update is not to scare Stevo. Hi Stevo. :D [23 Sep 2003|04:51pm]
[ mood | sleepy ]

Angry and gone, and the list goes on and on...

Hey, I didn't know Tyson Ritter was in the community. I must meet this man. I <3 AAR. |waves a flag|

Today I got stuck in a traffic jam for 2 hours. I wanted to die. Especially since I was in Phoenix. Everyone was out of their cars anyway, standing around talking and all that. I stayed in my car, though, with the doors locked. I'm scared of getting mobbed. Not that I'm popular enough to get mobbed, but the idea scares me enough that I won't get in situations where I risk it.

Does that make sense?




Ummm...




unicorns?

Comments: I am h2ppy Now

|yawn| [22 Sep 2003|06:45am]
[ mood | bitchy ]

So sleepy! I should be asleep right now... but ah, duty calls and all that great stuff.

I feel like I'm practically throwing myself at a certain someone and that certain someone isn't responding to my advances. Should I give up?


Or stop wo-o-o-rrying?

|worry dance|

Comments: I am h1ppy Now

Wee. :) [21 Sep 2003|11:54am]
[ mood | loved ]

Well, I feel thoroughly welcomed into this here community. I hung out with Stevo for hours and hours last night.. it was great fun. He's so freaking hilarious it hurts. ;) We went on a hardcore comment rampage and it was great fun.. probably not a smart thing to do on my first day here, but whooo cares!

I got to talk to Amy Lee, but only a little. She seemed like she had other things on her mind, so I didn't want to be a nuisance.

And I talked to Ryan Gosling, who rocks. You're fun, Ryan.

Ooh, and Jenny.. who definitely had other things on her mind, but it was nice to play psychiatrist.. haha.


What I've learned thus far:

-Stevo is hot. (yay for the Michelle icon!)
-Ryan and me = the crazies.
-Jenny needs a hug! *hugs*
[edit: Deryck eats babies]
[edit: Fine, Deryck doesn't really eat babies. Hmph.]


And that is all.

Goodbye, goodnight, farewell to arms!

Comments: I am h4ppy Now

[20 Sep 2003|10:43pm]
[ mood | amused ]

tysonhatesstevo (10:43:01 PM): Its so hot when you call me fartface

Comments: I am h59ppy Now

[20 Sep 2003|07:00pm]
[ mood | aggravated ]

I SWEAR I'm funny, dammit!

And smart. And witty. And sharp. And fun. And kuh-razy!

Okay.. I'm not as funny as Stevo. |sobs| But won't you be my neighbor?

Comments: I am h3ppy Now

So damn tired. [20 Sep 2003|08:51am]
[ mood | accomplished ]

Michelle is sle-e-e-py.

Anyway.. I don't think this entry is going to have any substance other than a great big hello.


A GREAT BIG HELLO!

Comments: I am h6ppy Now

First real entry. [16 Sep 2003|04:49pm]
[ mood | accomplished ]

Hi everyone.. I'm Michelle. Hopefully you'll all be nice to me.. haha. Anyway, this is my first real post. Exciting, no?

I know it isn't but uh.. bear with me here.

Let's be friends!

Wow.. I really don't know what to say in this freaking post-thing..

Whatever.. talk to me if you want to, don't if you don't want to!


+Michelle+

Comments: Now

1..2..3.. [08 Sep 2003|05:08pm]
[ mood | testy ]

This is a test.

This is only.. a test.




-giggles-

Comments: Now

navigation
[ viewing | most recent entries ]